czwartek, 21 czerwca 2012

[bo może to tylko ja]


Wymyślam? Siedzę i zastanawiam się,
czy możliwe jest, że krzyczysz do mnie w myślach?
Krzyczysz do mnie w myślach a ja w takie wieczory jak ten, wdychając zapach deszczu ,zastanawiam się, czy tak jest w istocie.
I znowu serce bije jakoś szybciej
I znów mam wrażenie czyhającej gdzieś, małej apokalipsy.
Spalasz się, gubisz się, toniesz..?
Może to nie Ty krzyczysz, może to tylko ja..?
                                                                               

7 komentarzy:

  1. Jak realne sny by nie były, to tyko nasza wyobraźnia. Chcesz, żeby krzyczał. Może krzyczy? Spraw, żeby krzyczał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Telepatia na najniższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba źle mnie zrozumiałaś!

      Najniższy poziom telepatii chyba lepiej brzmi, to pozytywne zjawisko!

      Usuń
  3. Może wymyślasz, a może i słyszysz. Nikt nie udowodni.

    OdpowiedzUsuń
  4. wystarczy zapytać wprost! :-)

    OdpowiedzUsuń