sobota, 5 maja 2012

''shout! shout! let it all out''

plama pod moimi nogami
to farba, to farba
to dom w trakcie budowy, to balkonowa podłoga
- czy można powiedzieć, że balkon ma podłogę?
to plamy, to trampki, to ja i brak Ciebie tutaj;
rozbita, roztrzaskana,
rozbryznęłam na betonie
to nie farba to ja, to moje "trzask!"
muzyka gra i gra
świat chce wirować, wyrywa się nieudolnie
trzymany mocno w ryzach niedostatecznej nietrzeźwości
krew...to krew, to wiatr, to wy, to ja.
To oni, to my, to ogień, to śmiech
to Klarysowy, cichy śpiew.
To powietrze jest złe.
Nieład i lęk.

2 komentarze:

  1. Światło przychodzi z najbardziej środkowego Środka, tam patrz,a nie pod nogi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że balkon ma podłogę. Bo na czym bym wtedy siedziała, jak nie na brudnej podłodze ;)

    OdpowiedzUsuń