niedziela, 8 kwietnia 2012

Sencha.


Śnieżek prószy za oknem, wcale nie uroczo. Sencha stygnie powoli, w największym kubku jaki mam. Siedzę bez sensu, w pokojowym półmroku, lampkę odwróciłam do ściany. Święta są niewyspane, niemrawe, o za niskim ciśnieniu atmosferycznym. Tylko Złote Dziecko ma siłę na pościgi, gry, zabawy, swawolę. W tym wszystkim ostatnio odgrywam rolę złodzieja i ogólnie rzecz biorąc ‘’Łucja, Ty się ze mną pobaw’’ – towarzysza wymysłów wszelkich. Dobrze,- dzięki temu nie mam czasu na przydługie wędrówki po swoim wewnętrznym rozkojarzeniu. Powinnam ogarnąć to i owo na tę swoją filologię. Taa. Powinnam i na razie na tym ‘’powinnam’’ wszystko się kończy. Ogarnę, ale niekoniecznie dzisiaj

Jak wygrać z pogodową aurą?  Dni mi się zlewają, wszystkie są szare. Jestem podatna na tę burość, nie ma w tym nic fajnego. Wieczorami jest lepiej, chyba tylko dlatego, że ciemność jest konkretniejsza od dziennej nijakości. Wychodzę chociaż na chwilę, inaczej jest mi źle. Jestem najsłabszym ogniwem i chociaż powiedziano mi to totalnie w żartach, w odniesieniu do mojego na powrót pechowego zdrowia, ciężko się z tym nie zgodzić. Czasem się zastanawiam, co mam chore bardziej – ciało, czy duszę. ?  Trudno orzec

Wszystko zależy ode mnie? Jasna cholera, dlaczego tak nie potrafię kopnąć samej siebie w dupę, spiąć poślad i zdobyć kawałka świata tylko dla siebie? Nie potrafię czegokolwiek znaczyć. Kurwamać. No przepraszam, znowu w wyobraźni tłukę szklankę. Nie umiem. Siedzę w jakiejś autoklatce nieudolności.



3 komentarze:

  1. Gdyby wszystko zależało od nas, toby ta odpowiedzialność za każde zaniedbanie wymęczyła nas na wieki wieków, bylibyśmy bez sił na amen. Przy czym to, co jest poza naszym zwierzchnictwem należy sobie darować. W sensie, wyrzuty sumienia, czy złość powinna oddać to całe przejmowanie się gdzieś w zewnętrzny chaos.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanoc niech Tobie przyniesie pomyślność, szczęście i uśmiech każdego dnia.Zdrowych i spokojnych Świat..Pozdrawiam....sylviiat

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=Y9NgXIkyiwk

    OdpowiedzUsuń