czwartek, 5 kwietnia 2012

Jestem daleko.

Mną się nie przejmuj.
W końcu przecież będzie dobrze, dojdę do siebie.
Mną się nie przejmuj, zimne mam dłonie i energii spadki w ciągu dnia dość radykalne, ale to nic. Póki się uśmiecham, póty jest okej.
Za oknem ciemno i zimno. Wiosny nie ma, zgubiła się, oszukała rośliny, które zielenią już chciały wybuchnąć. Jeszcze nie. I mnie w pełni nie ma też, zgubiłam się, oszukałam samą siebie chcąc wybiec i krzyczeć ile sił w płucach. Siły nie ma. Jeszcze nie. Ale będzie. Będzie?
Jestem daleko.

''ciszę wplatam we włosy i na palce nawlekam''

2 komentarze:

  1. Wiosna przyjdzie niedługo. Miejmy nadzieję :)
    Zdrowych i spokojnych Świąt. Odpocznij.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak naturalny jest cykl pór roku tak i Ty masz swoje cykle które mnie drażnią!

    OdpowiedzUsuń