piątek, 13 stycznia 2012

Przedsen.

Zanim zasnęli, odwróciła się w jego stronę i szepnęła :
- czasem się boję…
Poczuł dreszcz. Zaniepokoiło go to. Zastanawiał się, czy ona już śni, czy jest jeszcze przytomna.
- czego się boisz, skarbie?
Chwila ciszy. Myślał, że nie odpowie, ale jednak z wyczuwalnym w głosie wysiłkiem :
- boję się, że to wszystko jest sztuczne.
Wsparł się na ramieniu, spojrzał w jej twarz. Było ciemno, ale widział, że ma zamknięte oczy.
- co masz na myśli?- pogłaskał ją delikatnie po policzku.
Już spała.
Pocałował ją w czoło. Długo nie mógł zasnąć. Śledził jej oddech.

9 komentarzy:

  1. Tak krótkie, a tak długo błąka się w moich myślach. Muszę przyznać, że dotarło to do moich najrzadziej odwiedzanych zakamarków percepcji, a to wymaga nie małej Sztucji.

    Jej, no... genialne ubranie genialnej projektantki... :) O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, mam wrażenie, ze gdybym napisała : dupadupa. też byłbyś zachwycony :p

      Usuń
    2. Oczywiście, że byłbym! Zobaczyć dwie złączone dupy w jednym tekście?! Majstersztyk;)

      Może to i zabrzmiało sztucznie, ale akurat było prawdziwe. Poczułem klimat, wyobraziłem sobie scenerię, dopisałem wstęp i rozmarzyłem się przy zakończeniu. To potrafi garstka ludzi. To = zmuszenie człowieka do wejścia w cudzy - choć pod pewnymi względami bardzo bliski - świat.

      I tutaj nie ma żadnej kurtuazji! Ja tylko czekam, aż Ci się pióro powinie, już niedługo (obiecuję sobie) ;D Smok!

      Usuń
  2. Strach utrzymuje nas przy życiu- pozwala walczyć. Nie śpi. Rano będzie musiała walczyć- to dobra walka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Chyba każdy się trochę tego boi. Czasem nie lubię mieć dużo wolnego, bo wtedy za dużo "przemyśliwuję" ;)
    A tak. W Pięknym Mieście na R. jest bardzo wesoło :) Bo jak może być inaczej w mieście, którego znakiem rozpoznawczym jest Wielka C.? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xD
      To 'ahh..' będzie mi się chyba śniło! :D

      Usuń
  4. Takiego anioła stróża bym chciała przy swym boku...

    OdpowiedzUsuń