sobota, 12 listopada 2011

W barw pomieszanie zawrotne!

Mogę być Twoim kolorem
Mogę jaśnieć w Twoim wnętrzu
Mogę być ciepłem
Mogę być gorącem!
Mogę być zawirowaniem, które przynosi delikatne trzęsienie ziemi
i przyjemne mrowienie
Możesz mnie czuć podskórnie
Mogę być wszędzie i wszystkim!

Wysokie ciśnienie rozsadza mnie pozytywnie, jestem naładowana, chce mi się śmiać, gadać, tańczyć...
Skaczę jak kangur, rwę się do biegu, tylko do kogo, do kogo?
W czyją stronę pędzić na złamanie karku?
Wybiegnij do mnie!
Lećmy razem gdzieś w przestworza, w barw pomieszanie zawrotne.



6 komentarzy:

  1. Lećmy gdzieś, biegnijmy w otchłanie kolorów, zatańczmy w parku pełnym słońca, wyrzućmy zmartwienia i błahostki, zaczerpnijmy jesiennego powietrza, bądźmy wesoło głośne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż! Taki kolorowy i wesoły :)
    Ja dla odmiany w soboty zawsze mam spadek ciśnienia. Pewnie dlatego, że za długo śpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha! Zapomniałam. Gratuluję referatu :) Ja też coś dzisiaj spłodziłam. I dziwnie się z tym czuję, że tak szybko mi poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko barwne,kolorowe zapatrzone w głębię przejrzystego nieba.Ile znaczy slowo - mogę"Pozdrawiam......sylviiart

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty biegniesz i ten ktoś też biegnie - tylko Wy możecie jeszcze o sobie nie wiedzieć :) Mijacie wiele przeszkód, czasem się zatrzymujecie na chwilę ale cel jest tylko jeden :)
    Buziak siostra :*

    OdpowiedzUsuń