czwartek, 20 października 2011

Czwartek. Ostatni dzień mojego studenckiego tygodnia.

Zbieranina myśli:

''miałaś głos, jakbyś nie spała przez trzy noce!''
[autor:Klarysa, po porannej rozmowie przez tel., podczas wspólnej drogi przez 'miasto o poranku'.]


Cukierek albo psikus.  [co będziemy robić w Halloween?]

Zmień tło.   [zapisane na ostatniej stronie zeszytu; Literatura polska lat `39-`89]

Mentalnie jestem wciąż w pidżamce.   [ Historia literatury]

Piękne, ale nierealne.   [WOK]

brakuje mi.   [przerwa między zajęciami.heh, i nie- nie zajęć mi brakowało i brakuje, bynajmniej.]

3 komentarze:

  1. Hmm... To przecież moje studia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Studenckie życie. I jakoś można by się podpiąć pod każdą urwaną wypowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Studencka egzystencja
    Studencka droga przez zakamarki edukacji, przestrzenie wiedzy, i drobinki ciekawostek...

    Ale są przecież inne rzeczy poza nauką, które student może robić ;)

    OdpowiedzUsuń