czwartek, 7 lipca 2011

Motyli trzepot.

Oczyszczam myśli na wiele sposobów.




9 komentarzy:

  1. Zajebiste zdjęcia :DD
    pierwsze i przed ostatnie są super :P
    Maja ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj chyba też zrobię kilka nowych fotek. A Twoje są super ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam motyle ;)
    http://pinkglassseparated.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania naszego bloga^
    Ja już obserwuję blog bo widać, że warto :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne motyle ;) Uwielbiam je. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposób na oczyszczanie myśli. To musi być niezwykle odprężające i kojące.

    Zdjęcia są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki ćwierkają, że Ty po usunięciu wyrostka :) Wracaj szybko do zdrowia i się nie śmiej za dużo, bo boli! Mimo, że ja miałam tę operację jakieś... 17 lat temu, to do dzisiaj pamiętam ten ból, brrrr... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj - cieszę się że moje obrazy pozytywnie działają:)
    Oczyszczanie myśli i skupianie się na otaczającej nas przyrodzie zwierzętach jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Przyroda uspakaja.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładna zdjęcie to przedostatnie ! Śliczne :))

    OdpowiedzUsuń